Vadovaudamasi pasaulinėmis klientų patirties gerinimo viešajame ir privačiajame sektoriuose tendencijomis, VASA pradeda taikyti inovatyvius dizaino mąstysenos (angl. Design Thinking) ir paslaugų dizaino (angl. Service Design) metodus, paremtus geresniu kliento supratimu bei įtraukimu į paslaugų tobulinimo procesą.
Ieškome vilniečių, kurie norėtų pasidalinti savo patirtimi, susijusia su atliekų tvarkymu, bei prisidėti prie miestiečiams teikiamų paslaugų kokybės ir klientų patirties gerinimo. Kviečiame dalyvauti išsamiame VASA klientų patirties tyrime birželio - liepos mėnesiais. Susitikimo formatą (gyvai ar nuotoliniu), vietą ir laiką suderinsime iš anksto. Šiam interviu skirsime 45-60 min.
Registruokitės: https://lnkd.in/eKS5jWwH
Kurkime švarų Vilnių drauge!
Spausdinti