2024 m. pabaigoje atlikto klientų pasitenkinimo tyrimo (GSCI) rezultatai rodo teigiamą progresą – pasiekėme 77 balus, per metus pagerinę rodiklį 2 punktais. Nuo 2020 metų klientų pasitenkinimo indeksas išaugo net 14 punktų, o pasitenkinimo lygis toliau nuosekliai auga.
SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA) pagal GCSI (angl. Global Customer Satisfaction Index) metodologiją atlieka klientų pasitenkinimo tyrimą jau penktą kartą.
Klientų patirčių valdymo skyriaus vadovė Ingrida Tamašauskienė teigia, kad bendras klientų pasitenkinimas nuosekliai auga. Ji pažymi, kad klientai vis dažniau įžvelgia teigiamus pokyčius tiek aptarnavimo kokybėje, tiek vežėjų paslaugų srityje. „Tai signalas, kad esame teisingame kelyje ir pasiekiame teigiamų rezultatų. Tačiau svarbu ne tik išlaikyti šį augimą, bet ir toliau dirbti procesų optimizavimo, aptarnavimo kokybės tobulinimo, klientų švietimo ir informacijos prieinamumo gerinimo srityse“, – sako I. Tamašauskienė.
Pagrindinį tyrimo rodiklį, pasitenkinimo indeksą, sudaro trys matuojami aspektai: bendras pasitenkinimas įmone, atitikimas kliento lūkesčiams, įmonės palyginimas su įsivaizduojama idealia bendrove. Atliekant minėtą tyrimą, pasitelkta tarptautinė Global Customer Satisfaction Index (GCSI) klientų tyrimų metodologija, kurios tikslas yra išgryninti įmonėje pirmaujančias sritis bei nustatyti tobulintinus procesus.
Tyrimą, skirtą įvertinti VASA klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis, 2024 m. spalio-lapkričio mėnesiais atliko rinkos tyrimų bendrovė „Synopticom“.