Šią savaitę, savivaldybės įmonės „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA) iniciatyva, pradedamas metinis klientų pasitenkinimo tyrimas. Iki gruodžio pradžios Vilniaus miesto gyventojai ir verslo atstovai bus kviečiami el. paštu ar telefonu pasidalyti savo įžvalgomis apie teikiamas paslaugas.
Tyrimas atliekamas pagal tarptautinį GCSI (Global Customer Satisfaction Index) metodą, kuris leidžia objektyviai įvertinti paslaugų kokybę ir padeda nustatyti tobulintinas sritis. VASA klientų pasitenkinimo tyrimą pagal GCSI metodologiją vykdo jau šeštus metus iš eilės.
Nepriklausomas tyrėjas apklausą atliks 2025 m. lapkričio–gruodžio mėnesiais.
Praėjusiais metais klientų pasitenkinimo indeksas siekė 77 balus – tai 2 punktais daugiau nei užpernai. Nuo 2020 metų šis rodiklis išaugo net 14 punktų.
