Praktikantas (ė) Klientų aptarnavimo skyriuje
Praktiškai išbandykite ir „pasimatuokite“ klientų aptarnavimo konsultanto specialybę. Praktika VASA įmonėje padės ne tik apsispręsti dėl savo profesinio kelio, bet ir leis iš arti susipažinti su pasaulinės klientų patirties gerinimo tendencijomis.
Kaip atrodys Jūsų darbo diena?
- Atsakinėsite į klientams iškilusius klausimus telefonu ir el. paštu.
- Padėsite klientams išspręsti įvairias problemas ir mokysite juos naudotis įvairiais elektroniniais kanalais bei priemonėmis.
- Pildysi reikalingus duomenis sistemose.
- Aktyviai bendrausi su kitais komandos nariais.
- Nuolatos tobulėsite ir mokysitės vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti.
Kodėl verta tobulėti ir mokytis pas mus?
- Esame didžiausią klientų skaičių turinti komunalinių paslaugų įmonė Lietuvoje.
- Dirbame pagal Lean vadybos sistemą ir vadovaujamės Agile metodikos principais.
- Dirbdami taikome šiuolaikines klientų patirčių gerinimo – „Dizaino mąstysenos“ (Design Thinking) ir „Paslaugų dizaino“ (Service Design) metodus.
- Kuriame aplinką, įgalinančią siekti asmeninių tikslų, mokytis ir tobulėti.
- Dirbame šiuolaikiškame biure „žaliausiame“ „Business Garden“ verslo centre bei moderniuose Klientų aptarnavimo centruose, esančiuose skirtinguose Vilniaus vietose.
Tikimės, kad Jūs:
- Norite išbandyti save šioje srityje ir tobulėti.
- Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje.
- Puikiai kalbate ir rašote lietuvių kalba (kitų užsienio kalbų išmanymas - privalumas).
- Visuomet siekiate nuoširdžiai padėti klientui išspręsti jam aktualius klausimus.
- Gebate vienu metu susikoncentruoti ir atlikti skirtingas užduotis (pvz.: klausyti ir rašyti).
- Net ir įtemptose situacijose gebate išlikti mandagus (-i).
Neturi patirties? Mes irgi kažkada jos neturėjome – drąsiai siųskite savo CV: info@vasa.lt!
Asmeniškai su Jumis suderinsime praktikos trukmę ir praktikos grafiką.