• LT
[email protected] 19118 (0,15 Eur/min.) 0 650 04949
  • Aktualu klientui
    • Pranešk apie netvarką konteinerių aikštelėje
    • Apie rinkliavą
    • Konteineriai
    • Atliekų išvežimo grafikai
    • Apmokėjimas ir įmokos
    • Skolų valdymas
    • Įsigijus naują NT Vilniuje
    • Lengvatos
    • Individuali atliekų paėmimo paslauga
    • Prisijungimo prie Savitarnos instrukcija
  • Apie įmonę
    • Apie mus
    • Kontaktai
    • Iniciatyvos
      • Nulis šiukšlių po stalu
    • Privatumo politika
    • Karjera
    • Korporatyvinė informacija
      • Vadovybė
      • Viešieji pirkimai
      • Svarbūs dokumentai
      • Darbuotojų darbo užmokestis
      • Tarnybiniai lengvieji automobiliai
  • Naujienos
  • Rinkliava
    • Rinkliava už atliekų tvarkymą
    • Rinkliavos apskaičiavimas
    • Mokėjimo pranešimai
    • Lengvatos
    • Apmokėjimas ir įmokos
    • Įsigijus naują NT Vilniuje
    • Prašymo formos
  • Atliekų tvarkymas
    • Konteineriai
    • Atliekų išvežimo grafikai
    • Individuali atliekų paėmimo paslauga
    • Atliekų išvežimas ir tvarkymas
    • Atliekų surinkimo ir aptarnavimo zonos
    • Pranešk apie netvarką konteinerių aikštelėje
    • Atliekų tvarkymo taisyklės
    • Rūšiavimo atmintinė
  • Korupcijos prevencija
  • Titulinis
  • »
  • Praktikantas (ė) Klientų aptarnavimo skyriuje
Spausdinti

Praktikantas (ė) Klientų aptarnavimo skyriuje

Praktiškai išbandykite ir „pasimatuokite“ klientų aptarnavimo konsultanto specialybę. Praktika VASA įmonėje padės ne tik apsispręsti dėl savo profesinio kelio, bet ir leis iš arti susipažinti su pasaulinės klientų patirties gerinimo tendencijomis. 

 

Kaip atrodys Jūsų darbo diena?

  • Atsakinėsite į klientams iškilusius klausimus telefonu ir el. paštu.
  • Padėsite klientams išspręsti įvairias problemas ir mokysite juos naudotis įvairiais elektroniniais kanalais bei priemonėmis.
  • Pildysi reikalingus duomenis sistemose.
  • Aktyviai  bendrausi su kitais komandos nariais.
  • Nuolatos tobulėsite ir mokysitės vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti.

 

Kodėl verta tobulėti ir mokytis pas mus?

  • Esame didžiausią klientų skaičių turinti komunalinių paslaugų įmonė Lietuvoje.
  • Dirbame pagal Lean vadybos sistemą ir vadovaujamės Agile metodikos principais.
  • Dirbdami taikome šiuolaikines klientų patirčių gerinimo –  „Dizaino mąstysenos“ (Design Thinking) ir „Paslaugų dizaino“ (Service Design) metodus.
  • Kuriame aplinką, įgalinančią siekti asmeninių tikslų, mokytis ir tobulėti.
  • Dirbame šiuolaikiškame biure „žaliausiame“ „Business Garden“ verslo centre bei moderniuose Klientų aptarnavimo centruose, esančiuose skirtinguose Vilniaus vietose.

 

Tikimės, kad Jūs:

  • Norite išbandyti save šioje srityje ir tobulėti.
  • Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje.
  • Puikiai kalbate ir rašote lietuvių kalba (kitų užsienio kalbų išmanymas - privalumas).
  • Visuomet siekiate nuoširdžiai padėti klientui išspręsti jam aktualius klausimus.
  • Gebate vienu metu susikoncentruoti ir atlikti skirtingas užduotis (pvz.: klausyti ir rašyti).
  • Net ir įtemptose situacijose gebate išlikti mandagus (-i).

 

Neturi patirties? Mes irgi kažkada jos neturėjome – drąsiai siųskite savo CV: info@vasa.lt!

Asmeniškai su Jumis suderinsime praktikos trukmę ir praktikos grafiką.

 
 
 
 
 
SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“
Laisvės pr. 10, LT-04215 Vilnius
Tel. 0 650 04949
El. paštas [email protected]
© 2019 vasa.lt. Visos teisės saugomos

GERBIAMAS KLIENTE,

primename, jog laukiame Jūsų įmokos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą Vilniaus mieste.

ATKREIPIAME DĖMESĮ, kad apmokant rinkliavą per banką reikia nurodyti gavėją Vilniaus miesto savivaldybę bei Vilniaus miesto savivaldybės administracijos surenkamą sąskaitą LT34 4010 0510 0422 7917 ir mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti savo mokėtojo kodą.

Jei dar to nepadarėte, Savitarnos svetainėje galite rasti Jums skirtą mokėjimo pranešimą bei atlikti mokėjimą.

Dėkojame!

SAVITARNA

Virtuali asistentė Vasarė